Direktlänk till inlägg 28 juni 2013

Semester

Av minredning - 28 juni 2013 22:45

Nu är det hög tid även för mig att lägga papperen på hög, låta pennan vila och ha datorn avstängd under fyra långa veckor. I alla fall på jobbet. Det har trots lång väntan nu äntligen blivit dags för mig också att få ha semester. Jag hoppas på några sköna och lugna veckor, och att jag ska komma iväg på massor av utflykter till loppisar och kunna använda dagarna till att besöka Second Hand. Kanske rent av åka över till Köpenhamn och kolla in utbudet av prylar på den sidan av bron. I dessa två tidningar fann jag massor av tips på ställen att besöka, och prylar att hålla ögonen öppna efter. 

 

Hästen i trä, trådkorgen och även pallen som de står på var allihopa också de resultat av mina inköp gjorda i prylhimlen jag skrev om i förra inlägget. Hästen och korgen är helt nyproducerade medan pallen tillhör de äldres skara. 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av minredning - 6 augusti 2013 16:45

Jag avslutade min härliga semester med att ta med mig min svägerska och åka iväg till Antikmässan i Helsingborg. Och så mycket fint det fanns där att titta på, det glittrade till i mina ögon var än jag vände mig. Att stilstudera prislapparna på de ti...

Av minredning - 22 juli 2013 13:50

De senaste dagarna har det inte varit direkt så manande att sitta framför datorn. När den svenska sommaren uppenbarar sig i egen hög person släpper man automatiskt det man har i händerna och försöker njuta av varje minut utomhus som detta underbara v...

Av minredning - 16 juli 2013 15:15


Häromdagen hängde jag upp nya fina tidningar på glänsande galgar på väggen. Tidningarna har knappt hunnit svalna efter att ha producerats. Tidningar anno 2013. Och idag plockade jag fram mormorsmors gamla pärlor. Dryga tio stycken nummer av tidningen...

Av minredning - 15 juli 2013 10:45

Även om man kan göra otroligt vackert och fint inne och ägna timmar åt planering av inredning och ännu fler timmar till att få det som man vill ha det så finns det nog ingenting som slår naturen på fingrarna när det kommer till inredning. Naturens al...

Av minredning - 12 juli 2013 16:15

Nu har några av mina galgar från moltazdesign fått komma upp på väggen tillsammans med några av mina mest lästa tidningar just nu. Ett fiffigt sätt att ha sina tidningar tillgängliga och när man ledsnat eller det nya numret kommit är det lätt att bar...

Ovido - Quiz & Flashcards