Direktlänk till inlägg 4 juli 2013

Tack för tipset

Av minredning - 4 juli 2013 10:15

För några veckor sedan så tipsade bloggaren Frida Ramstedt från Trendenser om den här pläden som finns att köpa på ICA Maxi på nätet eller i deras fysiska butiker. På nätet kostar den fortfarande 159:-, men på Trendensers Instagram meddelade Frida igår att pläden nu var nedsatt till 75:-. Synd att jag har långt till närmsta ICA Maxi, för annars hade jag också köpt på mig några till. Men jag har i alla fall hunnit köpa mig en, och den har blivit ett superfint och mjukt ryggstöd på min vita gungstol. Tack till Frida och #Trendenser för tipset. 

 





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av minredning - 6 augusti 2013 16:45

Jag avslutade min härliga semester med att ta med mig min svägerska och åka iväg till Antikmässan i Helsingborg. Och så mycket fint det fanns där att titta på, det glittrade till i mina ögon var än jag vände mig. Att stilstudera prislapparna på de ti...

Av minredning - 22 juli 2013 13:50

De senaste dagarna har det inte varit direkt så manande att sitta framför datorn. När den svenska sommaren uppenbarar sig i egen hög person släpper man automatiskt det man har i händerna och försöker njuta av varje minut utomhus som detta underbara v...

Av minredning - 16 juli 2013 15:15


Häromdagen hängde jag upp nya fina tidningar på glänsande galgar på väggen. Tidningarna har knappt hunnit svalna efter att ha producerats. Tidningar anno 2013. Och idag plockade jag fram mormorsmors gamla pärlor. Dryga tio stycken nummer av tidningen...

Av minredning - 15 juli 2013 10:45

Även om man kan göra otroligt vackert och fint inne och ägna timmar åt planering av inredning och ännu fler timmar till att få det som man vill ha det så finns det nog ingenting som slår naturen på fingrarna när det kommer till inredning. Naturens al...

Av minredning - 12 juli 2013 16:15

Nu har några av mina galgar från moltazdesign fått komma upp på väggen tillsammans med några av mina mest lästa tidningar just nu. Ett fiffigt sätt att ha sina tidningar tillgängliga och när man ledsnat eller det nya numret kommit är det lätt att bar...

Ovido - Quiz & Flashcards