Alla inlägg den 12 juli 2013

Av minredning - 12 juli 2013 16:15

Nu har några av mina galgar från moltazdesign fått komma upp på väggen tillsammans med några av mina mest lästa tidningar just nu. Ett fiffigt sätt att ha sina tidningar tillgängliga och när man ledsnat eller det nya numret kommit är det lätt att bara byta ut och sätta dit en annan tidning, och vill man inte göra det så kan man ju om man vill bara sätta upp fler galgar med fler tidningar. Alla härliga färger från tidningarna sätter snygg touch på väggen. Bara i med en spik i väggen och upp med galgen. Klart! 

 

 

  

Sen så har jag traderat mig lite igen, jag fick syn på en något udda fågel på Tradera som jag ville ha. Sicken tur jag hade då att det bara var jag som budade på den så att den stannade på utropspriset 60:-, och eftersom säljaren fanns i Malmö så hämtade jag upp den själv så sparade vi in lite på både ekonomin och miljön. Säljaren av fågeln har en liten men ack så gemytlig butik med retroprylar, mest lampor men det finns en hel massa andra godbitar där också. Jag blev helt såld på en lampa, men tyvärr var inte plastpengar välkomna att handla och kontanter hade jag inga på mig. Surt sa räven. Men jag ska helt klart göra fler besök där. Butiken heter Blå Timmen och ligger på Karlskronaplan 11, Malmö. 

 

Cool liten pippi, eller hur! 




Ovido - Quiz & Flashcards